Efikasnost / Ušteda / Profesionalnost

Virtuelna kancelarija predstavlja izuzetno popularan i efikasan poslovni koncept koji omugućava korisnicima da bez troškova zakupa kancelarije, opremanje kancelarije, angažovanje radnika te pratećih troškova dobiju kompletnu uslugu standardne kancelarije.

Idealna za mala i srednja preduzeća, ljude u pokretu, startUp-ove, predstavništva stranih firmi, dizajnere, freelensere, nevladine organizacije i fondacije, poslovne ljude koji nemaju potrebu za poslovnim prostorom i žele da maksimalno iskoriste sopstvene resurse.

Naime, ovom uslugom obavljamo ulogu Vaše kancelarije te osim registrovanja svog biznisa na našu adresu dobijate kompletne resurse standardne kancelarije te zaposlene koji vas zastupaju, komuniciraju sa vašim klijentima, primaju i proslijeđuju poštu, sarađuju sa javnim institucijama, izlaze u susret sa svim potrebama vezanim za vaše poslovanje, tj. umjesto vas obavljaju sve one neophodne a ponekad naporne i dosadne radnje kako biste se fokusirali na rad i razvoj sopstvenog biznisa.

Uslugom naše Virtuelne kancelarije dobijate višestruko umanjenje troškova te ogromno rasterećenje uz izuzetan nivo profesionalnosti i visok standard poslovne prakse.

Umesto iznajmljivanja kancelarije u tradicionalnom smislu, odabir naše usluge pruža Vam:

  • Sjedište i službenu adresu
  • Lokacija u administrativnom centru grada
  • Prijem i proslijeđivanje pošte
  • Primanje poziva, mejlova, fax-ova
  • Velika baza besplatnih obrazaca / formulara
  • Komunikacija sa državnim organima i javnim institucijama
  • Zastupanje pred poslovnim partnerima, klijentima, saradnicima
  • Skeniranje, kopiranje, štampanje dokumenata
  • Besplatan internet
  • Administrativna podrška (booking, rezervacije, plaćanja..)
  • Ormarić za dokumenta i poštu
  • Knjigovodstvo
  • Pravne usluge
  • Izrada sajta
  • Povremeno i ili stalno korišenje radnog prostora

Ukoliko su vam potrebne usluge koje nismo naveli, slobodno nas Kontaktirajte kako bismo vam pomogli ili povezali sa nekim od naših spoljnih saradnika


Coworking predstavlja moderan način rada baziran na poveziivanju te radu u zajedničkom prostoru koji olakšava saradnju, umrežavanje te značajno smanjuje troškove u obavljanju djelatnosti. Za razliku od rada u klasičnim kancelarijama coworkeri su nezavisni, ali mogu i sarađivati.

Pored pružanja prostora i neophodne infrastrukture, najveća prednost Coworkinga jeste mogućnost povezivanja ljudi iz raznorodnih profesija. Mjesto gde freelanceri, preduzetnici različitih profesija kao što su novinari, 3D animatori, enterijeristi, fotografi, dizajneri, internet preduzetnici, social network administratori, planeri, PR menadžeri, arhitekte, blogeri i mnogi drugi mogu obavljati svoje poslovne i neposlovne aktivnosti sami ali takođe i sarađivati jedni sa drugima usled čega se često rode izuzetne ideje.

Smatra se da je ovaj veoma popularnog modela saradnje zaslužan za gotovo trećinu uspješnih startUp-ova, te kao feneomen generiše ogromne prihode državama koje coworking i slične modele povezivanja afirmišu.

Coworkingom osim ogromne uštede dobijate, opremljen radni prostor, prijatnu atmosferu, networking, stimulativno okruženje, nove saradnike/klijente, priliku za učenje i unaprijeđivanje...

 


Nema ugovorne obaveze po pitanju minimalnog perioda korišćenja

Kod nas ne postoji minimalni period korišćenja virtuelne kancelarije, niti obaveza u smislu minimalnog trajanja ugovora. Uslugu možete započeti ili otkazati, kada god vama to odgovara uz prethodno obavještenje.

Izaberite ponudu koja vam najviše odgovara (PDV nije uključen)

Virtuelna
Kancelarija

Uslugu možete započeti ili otkazati,
kad god vama to odgovara
  • Adresa sjedišta firme
  • Službena adresa za prijem pošte
  • Lokacija u administrativnom centru grada
  • Komunikacija sa državnim organima i javnim institucijama
  • Primanje poziva, mejlova, fax-ova
  • Primanje i proslijeđivanje pošte
  • Skeniranje, kopiranje, štampanje (ograničen broj dokumenata)
  • Besplatan internet

Virtuelna
Kancelarija +

Uslugu možete započeti ili otkazati,
kada god vama to odgovara
  • Adresa sjedišta firme
  • Službena adresa za prijem pošte
  • Lokacija u administrativnom centru grada
  • Čuvanje i briga o poslovnoj dokumentaciji (registratori)
  • Velika baza besplatnih obrazaca / formulara
  • Zastupanje i komunikacija sa poslovnim partnerima, klijentima, državnim organima i javnim institucijama
  • Primanje poziva, mejlova, fax-ova
  • Korišćenje našeg Coworking-a
  • Privatna sala za sastanke
  • Primanje i proslijeđivanje pošte
  • Skeniranje, kopiranje, štampanje
  • Besplatan internet
  • Knjigovodstvene usluge

Virtuelna
Kancelarija PRO

Uslugu možete započeti ili otkazati,
kad god vama to odgovara
  • Adresa sjedišta firme
  • Službena adresa za prijem pošte
  • Lokacija u administrativnom centru grada
  • Korišćenje našeg Coworking-a
  • Privatna sala za sastanke
  • Velika baza besplatnih obrazaca / formulara
  • Osnovne pravne usluge (u vezi sa poslovanjem preduzeća)
  • Zastupanje i komunikacija sa poslovnim partnerima, klijentima, državnim organima i javnim institucijama
  • Primanje poziva, mejlova, fax-ova
  • Primanje i proslijeđivanje pošte
  • Ormarić za dokumenta i poštu
  • Skeniranje, kopiranje, štampanje
  • Besplatan internet
  • Izrada sajta (10 templejta)
  • Knjigovodstvene usluge

Coworking

Dnevni zakup
  • Lokacija u administrativnom centru grada
  • Klimatizovana kancelarija
  • Sto i kompjuter za rad (zajednički prostor)
  • Brzi internet
  • Upotreba skenera, kopira, štampača, fax-a
  • Radno vrijeme 08 - 17 h
  • Automat za tople napitke i snekove (u predvorju)